5/19/09

1 parimaid e-kirju, mida olen saatnud

Pealkiri: Mul on hea plaan!

Tsau.

Mul on hea plaan. Kirjutasin oma eelmises kirjas, et kodukal vaja veel palju asju teha. Saame kokku ja teeme need asjad ära nagu eelmine kord. Ma võin ise tulla Tallinna, kui sa ei saa Tartu tulla. Mulle sobib väga hästi nädalavahetus.

Mis arvad sellest heast plaanist?


Annes




Kirja eesmärk: ärgitada kirja vastuvõtjat tegutsema minule soovitud suunas.

+ E-kiri on väga lühike ja konkreetne. Ärgitab inimest kohe tegutsema ja otsust langetama

+ ''Hea plaani'' fenomen
Võrrelge:
1) Mis sa arvad sellest plaanist?
2) Mis sa arvad sellest heast plaanist?

Inimese peas tekib mõte, et kurat see ongi hea plaan. Inimestele meeldib teha õigeid otsuseid. Seetõttu suurendab omadussõna ''hea'' kasutamine suuresti võimalust, et ta peab seda õigeks otsuseks.

Mis sina sellest e-kirjast arvad? Täidab see oma eesmärki? Kuidas sina reageeriksid?

No comments:

Post a Comment