7/20/09

Mr. and Mrs Anonymous

Hei hei hoo.

Elu on vahepeal taaskord täitsa ilus ja tore olnud, lausa suurepärane!


Kuid...

Ma praegu mõtlen, kas kaotada oma blogist ära anonüümselt kommenteerise võimalus, sest tegelikult mulle meeldib, kui minu postitusi kommenteeritakse, aga ma tahaks ka teada, et kes on need Mr. ja Mrs. Anonymouse'd. Oleksin tegelikult mõnikord palju rõõmsam ja rahulolevam, kui teaksin, kes kommentaari taga on. Näiteks üleeelmises postituses mulle eriti ei meeldinud, kui ma kahjuks ei teadnud, et anonüümne arvamuse avaldaja oli Darja.


Seega siit Piibli 11 käsk ...
Ära kunagi kirjuta arvamusi anonüümselt, sest muidu kuri Annes otsib selle koha üles, kus saab anonüümselt kommenteerida ja lõpetab selle võimaluse !!! :D


Jõudu tööle! :)



P.S.
Erilised vabandused saadan teele neile, kes end minu Piibli naljast puudutatuna tundsid. :)

1 comment:

  1. huvitav .. annad oma fännidele bänni ?

    ReplyDelete