3/3/09

On külm märtsiõhtu...

On külm märtsiõhtu. Mitte küll kõige külmem, aga siiski külm. Aga minu istun soojas toas ning kirjutan uut blogipostitust.

Reede oli päev, mil sai veidi üle vindi keeratud. Nimelt võtsin õemehe Meelisega veidi napsu ja seiklesin Club Illusionis. Laupäev oli meil mõlemal päev, mis toredate päevade nimistusse kindlasti ei mahu. Isegi mitte natukene toredate, kuid peaasi, et süda lõi ja veri ringles.



Reede päeval võtsin raamatukogust sellise raamatu nagu ''Nõusolekuturundus'', mille autoriks internetmarketingi guru Seth Godin (vaata pilti ka allpool). Esialgu kartsin, et kuna tegu on 1999 aasta raamatuga, siis võib sisu olla tublisti vananenud. Tänaseks, mil ma olen raamatu läbi lugenud võin väita, et põhiidee sobib ka tänapäeva, kuid paljud näited olid vananenud. Kõigele vaatamata jäin raamatuga väga rahule. Härra Godin kritiseeris traditsioonilist turundust ja rääkis uuest turundusest ehk nõusolekuturundusest. Nõusolekuturundus tähendabki just seda, et võtad inimeseselt nõusoleku pakkuda talle mingit väärtust (tasuta e-raamat, mäng, raha, soodustused vms). See väärtus on just oluline klientide esialgsete andmete kogumiseks nagu näiteks email. Siis alustad suhtlust ja õpid oma klienti järjest paremini tundma. Selleks, et kliente tunda pead neile pidevalt pakkuma mingit uut väärtust, et nad avaldaksid järjest rohkem infot enda kohta. Kui oled kõik levelid läbi käinud, oled lõpuks tasandil, kus klient peab sind oma sõbraks ja sul on olemas pea 100% lojaalne klient. Kuna nüüd sa tead temast pea kõike ja oled tema usaldusväärne sõber/nõuandja teatud valdkonnas, annab see sulle võimaluse turundada oma kaupu (või teiste kaupu) meeletute kasumitega. Ja mõtle vaid, kui tänu uuenduslikule tehnoloogiale oled sa sadade tuhandete usaldusväärne nõuandja teatud alal, näiteks mägedes matkamine. Milline varandus.





Seth Godin isiklikult






Täna rohkem ei jõua kirjutada. Olge töökad ja kasutage kondoomi !










No comments:

Post a Comment