3/27/09

Tahan tsilli suve või isegi rohkem?

PLAAN: TERVE SUVI VÕI ISEGI
PIKEMALT LIHTSALT ELU NAUTIDA


Rääkisin Sandriga ja me tahaksime minna näiteks Hispaaniasse. Esialgne plaan ongi otsida Hispaanias mõni peatuspunkt, kus saaks mõnda aega minimaalsete kuludega elada. Kui see leitud, siis sõita minimaalsete kuludega Hispaaniasse oma majutaja juurde ja otsida tööd.



Oleks väga tore, kui ma suudaks sel ajal juba läbi interneti end täielikult ära elatada, sest siis ma oleksin rohkem iseseisev ja saaksin näiteks rohkem Hispaaniat näha. Kuid samas oleks kasvõi mingite kaatrite pesemine mõnda aega päris huvitav vaheldus praegusele rutiinile ja saaks ka rohkem tutvusi, mida tuimalt arvuti taga istudes ei saaks. Või baaris töötamine. Usun, et noort blondi sinisilmset pikka põhjamaist meest päris ära ei põlata. :D



Ma kujutan ette, et Hispaania-elu oleks aeg, mida mäletaksin hea sõnaga ka pensionipäevil. Mul pole praegu tegelikult niikuinii kuhugi kiiret. Milleks tormata? Parem võtan aasta vabaks ja lihtsalt olen ja teen midagi tsilli. Lisaks aitaks see aeg leida oma tõelist minat, mida karjäärivalikul saaks arvestada. Pole ju mõtet olla ajalooõpetaja, kelle tegelikuks kireks on reisimine.



Panin endale ka esialgse eesmärgi: teha selgeks oma eksamite ja võimalikke sisseastumiskatsete ajad, et oleks parem trippi planeerida.



Kui teil kellelgi peaks olema mõni tutvusi Hispaaniast või mõnigaid lahedaid kogemusi, siis saada mulle meil (organnes@gmail.com) või kirjuta kommentaar. ;)






Ciao!

No comments:

Post a Comment