3/14/09

Viimane kevadvaheaeg


Juba tervelt 12 aastat on mul olnud selline püha nagu kevadvaheaeg. Tervelt nädal aega puhkust koolist. Juhhei !


Viimastel aastatel on kalendri tõttu niiviisi olnud, et vaheaeg algab koos minu sünnipäevaga, mis on väga tore. :)


Vaheaja plaanin ma veeta aktiivselt puhates. Ehk kavatsen minna 3-4 päevaks vanaema poole Tsiistresse geograafiat õppima. Seal ei ole internetti, arvutit, lärmi, poode, teisi inimesi va. vanaema ja Viktor. Kuid seal on vaikus, rahu ja ilus loodus. Tõotavad tulla mõnusad päevad. Saaks veidi rahu ja veidi vaikust. :D


Eelmine aasta olin laisk ja ei õppinud geograafia eksamiks mitte kordagi. Sain 54 punkti, mis on väga vähe. See aasta sean endale eesmärgiks saada üle 80 punkti. Ühiskonnas sooviks saada üle 85 ja kirjandi eest üle 90.


Sünnipäeva võtsin väga rahulikult vastu ja olen väga happy.

Muidugi tänan ma kõiki, kes vaevusid mulle õnne soovima. :) 1000 tänu !



Täna ärkasin juba kell 8, sestap on uni juba peal ja on paras aeg magama minna.



Tsauka.
Tervitan teid sellisest kohast. :)

No comments:

Post a Comment