8/10/09

EVSi koolitusest / Magan 10 päeva jutti

Totalnõi unisus

Imelik asi on juhtunud - esimest korda 2009. aastal olen ma tõeliselt väsinud ja ma tunnen, kuidas kõik süsteemid riburada pidi kokku jooksevad. Loomulikult on olnud mul mõningaid päevi, kus ma olen nagu laip olnud, kuid terve nädala nii vaimselt kui füüsiliselt väsinud olla, on minu jaoks täiesti erakordne.
Täna lähen magama ja lülitan oma telefoni välja ning ka kõik muu, mis võib mind enneaegselt äratada. Loodan, et vähemalt 1 kord niipalju kui jaksan põõnamine aitab mind, sest praegu on lihtsalt selline olukord, kus ma oma unisuse tõttu ei suuda olla mina ise (ei oska vestelda, mõtlemine häiritud jne).

Tahaksin minna kuhugi paksu metsa sisse peitu umbes 3ks päevaks. Lihtsalt magaksin. Kuna mul sellist kohta endal ei leidu, siis tee oma pakkumine mulle! :)

Peast käis läbi ka mõte, et võtaks lihtsalt jalgratta, telgi ja magamiskoti, ning sõidaks 1nda kuhugi metsa sisse järve äärde. Mõtleks elu üle järele ja samas ka puhkaks mõnusalt.


EVSi ettevalmistav koolitus

Annes Org oli nädalavahetusel Oru hotellis Makedooniaks ettevalmistaval koolitusel. Põhimõtteliselt, kui aus olla, siis lootsin asjast rohkem. Võibolla oli mul seal seepärast igav, et olin need paljud asjad, millest seal räägiti juba läbi kogenud. (1nda elamine, lähedatest lahus olemine, enda eest võitlemine, taskuraha planeerimine jne). Siiski tutvusin koolitusel paljude uute ja huvitavate inimestega, kes lähevad ka vabatahtlikuks. Näiteks Hispaaniasse, Inglismaale, Mehhikosse, Prantsusmaale, Bulgaariasse, Moldovasse ja ka 2 tüdrukut lähevad Makedooniasse. Anette läheb minuga samasse organisatsiooni, aga teise linna. Ja teine tüdruk läheb ka Skopjesse ja tegeleb suht sarnase asjaga millega mina.
Sain ka teada, et saan Makedoonias taskurahaks 50 EURi kuus. See on 5 EURi vähem kui taskuraha Ugandas. Hakkangi uurima, et kas elu tõesti seal nii lill, et 50 EURiga saab asjalikult toimetada. Kui nii, siis ma võtaks Eestist mõned tuhanded kaasa ja rendiks endale eraldi maja. :D Eks näis...ootan huviga.


Ja tegelikult tahaks Eestist juba ära minna...

No comments:

Post a Comment