8/31/09

Mõttelend otse METRO kohvikust

Olen Tartus üle pika aja. Umbes nädal tagasi kolisin korterist välja ja praegu olen ma suht kodutu. Kuid see ei oluline.

Tartu on ellu ärganud. Linn on paksult noori täis. Kõik on rõõmsad, positiivsed ja ootusärevil. Mõned alustavad just praegu oma elu parimat aega - ülikooliaega. Just mõni hetk tagasi istus mul Metroos vastas üks Tapa noormees, kes läheb keemiat õppima. Nii huvitav oli jälgida, kuidas ta tegi oma esimesi samme Tartus. Uuris minu käest näiteks, et kui kiiresti Ravila tänavast kõnnib Tähe tänavale jne. Ta oli nii kuradi ootusärevil ja mulle meeldib selliseid inimesi näha. :) Tekkis endalgi veits kade tunne. :D

Lisaks olen viimasel ajal näinud niipalju väga ilusaid inimesi. Näiteks praegugi istub minu vastas väga kena naisterahvas. :))))


Muidu, tulin linna tööd tegema, aga näete küll, et ma ei ole seda jõudnud teha. Sellises õhkkonnas on lihtsalt meeletult raske keskenduda. Aga ma pean end nüüd kokku võtma, sest lähen 1le kokkusaamisele. :)

Tervitusi tudengilinnast Tartust!

No comments:

Post a Comment