11/17/09

Esinen laupäeval Bulgaaria Riigiraadios

Ja see ei ole nali.

Nimelt see hea sõber, kellele ma Sofiasse külla sõidan, omab mingisugust tuttavat, kes töötab Riigiraadios ja kes parasjagu teeb uuringusaadet Eesti kohta. Nagu ma aru sain, siis uuritakse just kuidas me oleme arenenud, miks just niimoodi jne. Isegi hiljem sõidetakse Eestisse ja räägitakse tähtsate isikutega jne.
Ja kogu loo point oli selles, et see tüdruk, kellele külla lähen oli Eestis EVS vabatahtlik 2 kuud ja sellepärast see tema tuttav teda saatesse kutsuski ning kui see tuttav sai teada, et Anetal (minu sõbral) on samal ajal külas eestlane, siis kutsuti mind ka saates osalema. Nii see süsteem käibki.

Tegemist on salvestusega ja saade läheb eetrisse alles 2.jaanuar, aga siiski minust saab raadiostaar!

Olen väga elevil ja ootan juba, millal ma sa saan saates osaleda. :)

Muidugi kavatsen teha ka paar pilti seal raadiomajas. :)



Soovige mulle edu!

No comments:

Post a Comment