11/25/09

Olen lihtsalt reisimees, mis teha ...

Pühapäeval stardin Sarajevosse, mida te kindlasti teatsite, on Bosnia pealinn. Seal toimub minu on-arrival training ehk siis saabumise treening. Olen küll siin pea 3 kuud juba olnud, aga no reisimine kulub ikka marjaks ära. Eriti siis, kui reisi- ja söögikulud kaetakse.

Mida ma tean Bosniast (teadatuntud kui Bosnia ja Hertsegoviina)?
Suurt mitte midagi. Tean, et pean seal varjama enda päritolu, kuna Eesti jalkakoondise puur löödi seal nii täis, et juba üle hakkas ajama. (0-7 kaotus eelmise aasta sügisel).
Seega, ma olen mõnda aega Tundmatu Mees Tundmatult Maalt.

Okei, mis ma ikka häbenen. Löön rusikaga vastu lauda ja käega vastu rinda ja ütlen, et see kaotus oli meile väga heaks õppetunniks ja tegime sellest omad järeldused ja Tallinnas aasta hiljem kaotasime ainult 0-2. Seega tegime teile bosniakad 5 väravaga tuule alla.



Bussireis sinna kestab 16 põrgulikku tundi. Ja tagasi kestab ka 16 jumalikku tundi. Üritan saada teiste Skopje vabatahtlikkega ühe bussi peale, sest muidu lihtsalt saan lamatised, kasvavad juured ja pea läheb halliks.

Hotelli nimeks on Hollywood ja see pidavat olema 5 tärni hotell. Aide aide aide! Loodame, et nad sauna ka seal pakuvad. Igatsen sind väga!

Riigid, mis peaksin oma riigikaardile nüüd kirja saama: Serbia, Bosnia ja võibolla ka Montenegro.


Muide sõin täna lehmakommi, mis mingeid imelikke teid pidi oli sattunud siia Poolast.
Praegugi veel mõned põuetaskus, et oleks hea hiljem suud magusaks teha.


Paar illustreerivat pilti ka, sest 1 pilt ütleb rohkem kui 1000 sõna.





Miss Bosnia siis

No comments:

Post a Comment