1/4/11

Lühiuudised: aastavahetus, Pathankot, edasised plaanid

Hei hei teile sinna lumisesse ja mõnusasse toasooja Eestisse ja teile ka, kes loevad seda elulugu kuskilt hoopis kaugemalt.
Kuna ma ei jaksa hetkel kõiki oma India kogemusi siin nõnda põhjalikult kui sooviksin lahata, siis teen seda üsna lühidalt ja pärast kirjutan pikemalt. :)

Aastavahetus
Läbi tule ja vee jõudsin imeläbi aastavahetuseks Pathankoti sõbra juurde. Neil oli siin suur üritus koos suguvõsaga ja kõik oli väga teistmoodi võrreldes Eestiga.

- rakette ei näinud ühtegi

- enamus mehi oli turbanites

- söödi usinalt

- mängiti seltskonnamänge

- kell 12 lõikasime tordi lahti ja siis läksid naised ära. Lapsi ma väga ei märganudki.

- jäid ainult mehed. Tantsisime veidi, istusime ümber lõke ja ajasime juttu

- tegemist oli esimese aastavahetusega, kus tarbisin tsirka 3x rohkem alkoholi kui ükski teine mees peol. Minu kontole jäi 3 õlut ja 1 väike viskiklaas

- hiljem läksin koos turbanites meestega templisse, kus nad laususid oma uue aasta palveid. Mind sisse ei lastud, kuna olin alkoholi tarbinud.

- kodu ja magama. Kell oli 6.

- magasin kella 18ni

- üle pika algas uus aasta hea tervisega!


Pathankot
Sisuliselt olen siin ainult maganud, söönud ja teinud edasisi plaane.

- sain uue sõbra Sandeepi, kes on ka noor ärihai ("Tell me the problem and I'll tell u the answer!" on ta moto igatahes)

- iga päev pean kordumalt rääkima Eesti ilusatest tüdrukutest. Aitähh teile kallikesed! :)

- ostsin vinged uued saapad aint 450 krooni eest. Silma järgi hindan eestis nende hinnaks vähemalt 2000 krooni või maiteakuipalju eurot.

- on tore, mõnus rahulik :)

- on kiire wifi internet

- ilm on nii max 15 päeval ja öösel pluss 5. Küte majas puudub.

- toit ei ole tsilli kohe mitte üldse

- haigusi pole tekkinud

- olen külastanud vähemalt 10t kodu täitsa juhuse tõttu ja olen kogenud üüratut külalislahkust

- kui kõnnin tänaval olen superstaar. Kõik vahivad. Üritan end pisut varjata vahest, aga see ei õnnestu. Hakkan ära harjuma.

- kohalik keel kasutab hästi palju inglise keelseid fraase nagu nt Actually, Thank you, dad jne.

- enamik ajalehti on ingliskeelsed




Edasised plaanid:

1. McLeod Ganj e Tiibeti kogukond 5-17
Seal asub Tiibeti eksiilvalitsus ja suur tiibeti kogukond. See asub Himaalaja jalamil 1800 m kõrgusel. ELan seal alates 5ndast jaanuarist kuni 17ndani. Tõotab tulla põnev. Lumi on maas ja puha ning vaated pidid maalilised olema. Kui rahakott lubab võtan mingi jooga kursuse ka vms.

2. 17 jan - 1. veebruar GOA
Päike Päike Päike. Tsekkisin lennupileteid pulli pärast ja Delhist teisse riigi otsa ja tagasi ainult 1500 eesti krooni. Kamoooon..see on ju narrimine. Muidugi ma võtsin need piletid kohe ära ja 18.jaanuar juba võtan päikest ja ujun suures vees.

3. 1. veebruar - 5. veebruar Delhi
Kuna pean oma lennupiletid vähemalt 3 ööpäeva enne reisi lennujaamas ära kinnnitama, siis pean Goast Delhisse varem ära tulema kahjuks. Eks pean siis selles põrgulikus linnas endale 4 päeva tegevust leidma. Kindlasti midagi leiab ja usun, et tuleb tore olemine. Esmasest turismišokist olen üle saanud. Indiat tuleb võtta sellisena nagu see on. Muidu lähed lihtsalt hulluks.


Olksa...
ma nüüd ei tea millal uuesti netti saan, kuna tiibetlastel ei pruugi nii head netti olla, aga kuna olen internetisõltlane, siis kuskilt kindlasti selle üles leian.


Tervitustega veel Pathankotist!

Annes :)

3 comments:

  1. Tubli poja - 12 tundi magades, magad täpselt pool reisi maha.

    ReplyDelete
  2. tere ise ka. seeest indiasse minnes oli tekkinud erisuur unevõlg, mis vajas tasumist

    ReplyDelete
  3. Aga tegelt me siin kogu aeg koogutame netis ja ootame uudiseid. NB Ettevaatus kloostritega - munklus pole just sinu tugevaim külg.

    ReplyDelete