1/1/09

Öö ja päev = õpöäev ja muid mõtteid

Tere lugeja, siin Annes.
Avasin ka lõpuks oma blogi. Eks tulevik näitab, kas siia midagi kribada ka suudan.


Öö ja päev =öpöäev

Ma ei ole normaalne inimene. Kui teised magavad, siis mina ärkan ja vastupidi. Ehk neid 2 mõistet enam minu jaoks pole olemas. Sestap otsustasingi need kokku liita ja sain ''öpöäev''. Suht geniaalne nali, kui kell on 8.53 hommikul ja maganud pole sekunditki. :D Aga oh rõõmu! Varsti algab kool, kus kehtib distsipliin. Kell 8.15 peab platsis olema. :D Varaseid kellaaegu olen ma alati ''armastanud''.
Ma võin tunduda mega pubekana, aga ausalt öeldes ma vihkan kooli. Vaheajal (alguses vähemalt) oli mul aega tegeleda asjadega, mis mulle meeldib. Lugesin Tim Ferrissi raamatut ''4-tunnine töönädal'' (väga hea raamat, mis võibolla mõnel avab isegi silmad) Sisuks on tänapäeva elufilosoofia ja muidu sulle antud aja efektiivne kasutamine. Väga soovitan! Siis töötasin läbi internetiturunduse kursust (ja mulle hakkab järjest rohkem tunduma, et selle internetiturundusega olen ma varsti abielus ja see mulle meeldib). Tänu neile 2-le viimasele on minu ellu tekkinud uued eesmärgid ja sihid, mille poole ma sirge seljaga astun! Lisaks teadustasin endale taaskord, et minu inglise keele oskus on ülimalt nõrk ja koostasin endale õppekava, mida ma üritan järgida. Tegemist tavaliste grammatikareeglitega. Näiteks esimesena õppisin Present Simple ära. :D Minu koostatud kursus enesele lõppeb 7. veebruar.Äkki saab ka minust kunagi ''indiaanlane''. Kui mul kursus läbitud, siis plaanin kuu aega kirjutada oma blogi inglise keeles. Osalt selle viimase eesmärgi nimel saigi blogi tehtud. Olen oma optimistlikust õppekavast natukene suurte pidustuste tõttu maas, aga kiiremas korras rebin end deadlinele järgi. ;) Minu motoks ongi juu: kõik asjad viimasel minutil. :) Kusjuures! Pane nüüd hästi tähele. Sellest raamatust, mis ma sulle enne kirjeldasin sain ma faktilise tõestuse selle kohta, et mida vähem aega on inimesel teatud ülesannet täita seda kontsetreeritum ta on. Selle alla käib ka näiteks uurimustööde tegemine. Kui võrrelda 2 nädalaga tehtud uurimustööd 2 päevaga tehtud uurimistööga, siis OLULIST infot on rohkem ja lihtsamalt kättesaadav 2 päevases töös. ;) Sest siis ei hakka inimene leierdama ja patrama. Mingeid mõttetuid fakte puistama. Vastupidiselt ta toob kiirelt ja lühidalt välja kõige olulisema. Lahe juu. :)

Mulle hakkas see blogivärk täitsa meeldima.
Niiet teie, mu kallid lugejad võite oodata kirjutisi igasugustel huvitavatel teemadel. Aga näiteks oma 1st lemmikteemast - poliitikast ma väga süvitsi ei kirjuta, kuigi tahaks. Teate, asi on selles, et ma lihtsalt kardan oma arvamust avaldada. Ma ei häbene seda, kuid ma kardan. Teate mida ma kardan? Ei, mitte mind mõnitavaid inimesi, vaid meie ''ülimalt demokraatlikku ja sõnavabadusest lokkavat Eesti Vabariiki''. Näiteks Kaitsepoltisei suudaks 2-3 päevaga minu elu tuksi keerata. Kõik need unistused, mis ma olen endale seadnud ja mille poole püüdlen. Kurb. On jäetud ainult 2 valikut. Kas joosta verejanulise hundikarjaga kaasa või eemalduda karjast ja ''nautida'' , kuidas ülejäänud kari mind nahka pistab.
Poliitika värgi kokkuvõtteks võiks öelda, et ma olen oma karja hüljanud ja otsimas uut karja. Eks näis, kas kari kaotas minu või mina karja. Eesti rahvus on välja suremas. Siin ei päästa enam meid isegi Presidendi ilukõned. Lisaks, kes väidavad, et rahvus ei ole tähtis, et see on väljamõeldud. Ma ütleksin selle peale, et inimene vajab alati gruppi kuhu toetuda. Liberalism ja kapitalism hävitavad neid gruppe. Või siis tekkivad sellised grupid nagu cosmo-tüdrukud, ossid jne. Kõik need paharetid: massiline moraalitus, pederastia, vägistamised, hasartmängurlus, joobes peaga sõitmine, ülipaljad naised külmade ilmadega jne tulenevadki sellest, et inimesed on segaduses. Neil ei ole kuhugi toetuda. Lapsed lähevad linna peale hängima, sest neil pole muud teha, vanemad on üldjuhul tarbimismaniakkid, keda eriti ei huvita lapsed. Kurb taaskord. Aga inimene on juba selline jonnakas olend, et kui midagi käsile võtab, siis seda ennem ei lõpeta, kui ta täielikult mõistnud on, et see ei toimi. Seega: küll Kalev koju tuleb!


Ok, mis ma halan. :D
Tark ei ole mitte see, kes üritab maailma muuta, vaid muudab ennast maailma järgi. :D NB! kuid sisimas tuleb säilitada ka omad veendumused. Ehk õõnestada ja oodata momenti. :D Ok!
Sjoo
Laadna
Kõik
:D


Oli tore.

Teinekordki ;)

1 comment: