1/3/09

Tagasi rutiini :(


Vaheaja kokkuvõtteks...


Vaheaeg algas loogiliselt kooli lõpuga. Tunnistus oli üle ootuste hea. Sain täiega kiita, kuigi kui aus olla, siis mul on täiesti suva, mis seal on. Peaasi, et välja ei visata.

Klassi loosipakist sain väga hea raamatu. See on tsitaatide entsüklopeedia. Lugesin kohe läbi ka. Ikka jube kihvt. :) Toreda kingi autorit ei tea, sest nagu iga aasta on soovinud kingi autor jääda anonüümseks. :( Hirmus kurb. Ei oska kedagi tänadagi. Ise tegin enda arust laheda kingi ühele tüdrukule. Selleks oli 3 erinevat teed. Stressi ja külmetuse vastu ja 1 vitamiini tee. Loodan, et jäädi rahule.

Jõulud möödusid õnneks rahulikult. Minu jaoks on sellest saanud 1 mõttetu püha, kus ainukene pluss on söögirohkus. Kuid, et sobituda maailmaga pean minagi jõulutama. :D . Tegelikult oli kooli lõpp kuni 1. jaanuar suur pidutsemise aeg. Klubid, baarid, kenad naised, aastavahetus, sõbrad jne. :D Seff.

Pidutsemisega ei unustanud ma aga eneseharimise vajadust. Alustasin internetis ing. keele õppega. Töötasin läbi ka internetiturunduse kursuse materjale ja tegelesin veidike oma elu mõtestamisega (''4-tunnine töönädal''). Samas 1.jaanuar alustasin ka äriplaani kirjutamist. See peaks selgitama, kas mul on mõtet rakendada oma äriideed. Ma loodan, et on, sest motivatsiooni on kuhjaga. :)

Lisaks avastasin, et kui ma koolis ei pea käima olen ma kordi produktviivsem. Sest saan õppida ainult just seda, mida ise tahan ja millal tahan. :) Kooli on vaja ainult tutvusteks. ;) Iseloomustaksin tänapäeva haridussüsteemi minu peretuttava Harri Nukke, keda ma väga austan, sõnadega: ''Tänapäeva haridussüsteem toodab ainult sõnakuulelike orju.''


Praegu on juba laupäev ja vaheaeg on kohe läbi. Niuks, niuks. 10 punkti süsteemis saab see vaheaeg hindeks 8. Kaheksa seepärast, et tegelesin enesearendusega, tutvusin paljude huvitavate inimestega, pidutsesin korralikult ning raha ei kulunud ka palju. Samas negatiivsel poolel on endiselt halb majanduslik olukord Kuid ''Best things in life are free!''




NING OTSIN OMA BLOGILE KA MÕNDA LUGEJAT ! Jube kurb on ainult endale kirjutada. :D




Gentlemens,good night and ladies, good morning ! :)












1 comment:

  1. "NING OTSIN OMA BLOGILE KA MÕNDA LUGEJAT ! Jube kurb on ainult endale kirjutada. :D"

    Mina loen;)

    ReplyDelete