1/5/09

Rutiin tapab

Kurat. See 1 koolipäev suutis juba täiega maha niita. Täitsa haige. Mingi regivärsse õppigu need, keda need huvitavad. Minu jaoks on need teadmised täiesti kasutud. Kuidas maailm tekkis? Isegi, kui ma seda teaksin, siis mis see mulle annaks? Matemaatikas püramiidi imevõrrandid jne jne. Aga ega midagi enam teha pole. Tuleb ära lõpetada. :D



Liisi blogist sain teada, et mul oli aastavahetuse peol sidrun ninas olnud. Asi oli tingitud sellest, et mul hakkas ninast verd voolama ja siis hoolikas medõde käepäraste vahenditega parandas haava ära. :D :D :D Tont seda mina tean, mis ta sinna pani. :D Ei huvita ka. Eestlased ikka matsid. Milanos ainult sidrun ninas klubis käiaksegi. Mõned panevad isegi mõlemad pooled täis ja hingavad ainult suu kaudu.


Lisaks tundsin ma täna, kuidas ma oma tavapärasesse (loe suht igavasse) ellu taas taandun. Koolist koju, netti, magama. Vahepeal oleksin pidanud trenni ka minema, aga magasin sisse. Õnneks võtsin kätte ja vaatasin vähemalt 1 huvitava video ära selle asemel, et niisama logeleda.
Ehk siis video, kus maailma 1 parimaid turunduseksperte esines googlele ja ajas päris tarka juttu: http://www.youtube.com/watch?v=AZnYRaQfjK4 . Väike lõige: Kumb tekitab inimestes rohkem huvi, kui ta sõidab autoga mööda lehmadest: kas tavaline lehm või lilla lehm? ;) Niiet asi on põnev ja uurimist väärt.



Andku Jumal mulle jõudu võitluseks rutiini vastu !

No comments:

Post a Comment