2/1/09

Ebaharilik pühapäev


Täna olen saanud terve päev endaga olla, kui hommikune (lõunane :D) seminar välja arvata. Terve päev on taustaks mänginud Technoforever raadio (www.t4e.dj) . Techno on ikka vahest jumala hea. :) Hell Jeaah. :D

Aga kell 15 käisin ma seminaril. :D Nimelt oli kunagi bussis selline kuulutus, et tahad nautida finantsilist vabadust, olla iseenda boss jne jne. Ja ma saatsin sinna oma kontaktandmed. Siis nüüd aeti rahvas Atlantise konverentsikeskusesse kokku ja tutvustati värki. Minu suureks pettumuseks oli tegu jällegi GNLD müügimehega. Ehk tegu on väga geniaalse võrkturundusega, mis on hästi välja töötatud. Usun, et need GNLD juhid on ühed maailma rikkaimad ja nad pole kulutanud reklaamile viimaste aastate jooksul sentigi. Geniaalne küll ja ma usun, et ma isegi suudaksin läbi selle GNLD raha teenida, aga ma ei taha endale staatust: GNLD müügimees. Samas need inimesed kes ka sealt koolituselt vihaselt minema marssisid võiksid küll, vähemalt mõningad neist, asja proovida. Sest kaotada pole midagi. Minul aga on seatud teised eesmärgid. Mind ei huvita GNLD kaup. Mina tahan tegeleda sellega, mis mind kõige rohkem huvitab.


Ja õhtul aitasin oma sõbra firmat internetmarketingiga. Ehk täpsemalt SEO keyword'i leidmisega. :D:D:D . Selleks osutus puhastusteenused, millel oli kogunisti 140 otsingut keskmiselt kuus. Niiet loodetavasti saab tema uueks saidiks www.puhastusteenused24.ee . 24, sest puhastusteenused.ee oli juba võetud.


Praegu just ema helistas ja ütles, et talt rööviti pangakaart ära. Palju õnne ! Tuleb silmad lahti hoida. :D

Praegu kuluks ära 1 kõva saun, aga seda luksust ilmselgelt siin kahetoalises miljonivaatega 500 000 krooni maksvas korteris pole. Laheda naljaga sain hakkama jälle: ''Müüa 2-toaline miljonivaatega korter, hind 500 000 - '' :D


Täna ma plaanin veel teha ära 1 pangaülekanne ja siis minna magama.


Edu mulle ! :D


Head ööd !

3 comments:

  1. Ühte ma sulle ütlen et need 24 aadressid on suht ära tüüdanud vähemasti mind :D nagu mingi kohustuslik osa oleks see 24. Ma loodan, et see firma tegutseb 24h ehk siis kui mul on näiteks kiirelt vaja ära puhastada veini plekk vaiba pealt siis ma saan ka kell 3 öösel nad tellida puhastama, sest muidu on 24 ikka väga mööda.

    ReplyDelete
  2. Hmm. Nojah. Ma ise arvasin ka seda, aga mis teha, kui juhtohjad enda käes pole. :S Praegu juba mõtlen, et oleks võinud panna mingi puhas.ee vms, sest SEO-s niikuinii seal erilist konkurentsi pole. Aga kes teab, vb tulevikus hakkab olema, siis tasub ära. :P

    ReplyDelete
  3. Noh seda küll jah ja mine tea äkki nad otsustavadki ikkagi 24h tegutsema hakata, sest no võib ju juhtuda et mul on kiirelt öösel puhastust vaja ja siis on hea ju kohe helistada ja tullakse kohale tehakse 1-2-3 ning puhas :)

    üldiselt on nii et ma olen avastanud et 24 aadressid tulevad kasuks, kui ilma 24'ta domeen on ära võetud nii et tglt ma pean oma sõnu sööma :D

    ReplyDelete