2/12/09

Üle pika aja taaskord olen puldis ;)

Hei hei !




Pole päris pikalt kirjutanud. Eeskätt just seetõttu, et koguaeg on midagi tähtsamat teha ja pole aega olnud.


Nüüd ma parandan selle vea.


No põnevalt on möödunud need päevad. Kõige huvitavamad asjad on aga juhtunud viimase 2 päeva jooksul. Nimelt sain näiteks täna pakkumise minna 17-24 veebruar Inglismaale New Media seminarile, aga eks näis, kuidas kapitaliga on. Muidu tahaks minna küll täiega. :(

Kapital kadus tegelikult väga tublidele inimestele. Ma lähen 25.mai Depeche Mode'i kontserdile Riiga. Hell yeah ! 690 EEK, aga siiski Depp juu. :D


Täna oli veel proovikirjand. Ma tegelikult üldse ei viitsi käsu peale kirjutada. Nõme. Kirjutan siis imelisi kirjatükke, kui ma kogen inspiratsioonitunnet. Aga see mis täna välja kukkus oli ikka suht lame minu arust. Tegin teemal ''Ma ülistan tehnikasaavutuste maailma'' . Võiks ju võrrelda selliste teemadega ka: ''Minu suvi'' jne. :D Suht põhikool. Kirjand sai väga halb.

Aga mulle tuli just 1 humoorikas seik koolist meelde. Nimelt ajalooõpetaja rääkis Berliini blokaadist, kus NSVL piiras Berliini ja kõik varustusteed peale taeva olid läbi lõigatud. Ja isegi lääne varustuslennukitel, mis varustasid õhu kaudu berliinlasi olid ülirasked tingimused maandumiseks. Aga nüüd läheb asi suisa naljakaks. Tsiteerin: ''On teada ka selliseid juhtumeid, kus lääne piloodid suures armastuses berliinlaste vastu olid teinud kommikotikesed ja viskasid neid enne maandumist läbi lennukiakna Berliini lastele ...'' Einoh. Ülirasked tingimused maandumiseks, ohtlik õhutsoon (NSVL alad siiski) ja veel kõige krooniks teha sellistes tingimustes lennukis aken lahti. ja visata komme. Väheusutav, aga kes teab. Võibolla olid seal mingid julmad süsteemid, millest ma ei tea. :D Aga naljakas ikka.


Täna tegin veel terve õhtu tööd ühe projekti kallal. Täpsemalt mida saate teada siis kui ma olen otsustanud selle asjale tugevama käigu anda. ;) Stay tuned !



Homme siis lumerohkesse koju, Võrumaale. Läe puhkan tsipa ja võibolla saas sanna ka. Tuu olõks väega hää !



Ja eile käis meil koolis esinemas Birminghami ülikooli esindajad. Nad jätsid mulle väga hea mulje ja see pani mind väga mõtlema, et mis edasi. Oleks ju kihvt õppida Inglismaal marketingi. Ilmselt esitan oma kanditatuuri ja teen kõik selleks, et see koht ka saada. Edu mulle ! :D




Mind on hakanud paeluma selline mõte: ''Elada tuleb just nii nagu oleks see su viimane päev. Ja kui sa ei ole 2-3 päeva niimoodi elanud, siis vaata oma asjad üle'' Äitäh Steve Jobs. :)


Kurb kõige juures on siiski see, et koolis on nädala jooksul 1-2 tundi, mis mulle vähekenegi meeldivad. Aga noh, tuleb ära kannatada ja siis saan ma vabandeda kooliorjusest. :)




Ilusat ööd kõigile ! :)

2 comments: