2/4/09

Elu nagu hernes

Mis ma siis need 3 päeva teinud olen?


Olen tegelendu ainult sellega, mida olen kõige rohkem tahtnud teha. Imeline! Va. mõned tunnid kooli muidugi.


Esmaspäeval alustasin päeva kooliga. Suht rutiinselt ebapõnev oli taaskord. Ja koju tulles olin taas üksinda, kuid taaskord oli külmkapikene ennast ise täitnud. :D Pole miskit paremat, kui isetäituv külmik. :D Siis tulid ka minu saatusekaaslased koju ja pakkusid mulle võimalust taara autoga ära viia. Perfekto. Sada krooni oli justkui taevast tasku kukkunud. :D

Enne ööd peale trenni otsustasin testida, et kas tavalise www.blogspot.com blogi baasil suudan ma luua müügisaiti. Tegin seda 23-st kuni mingi 4ni öösel. Ja välja kukkus selline: www.topideestis.blogspot.com Kõik arvustused vägagi oodatud. ;)


Kella 4 paiku olin jälle vihane, et ma ei läinud varem magama, kuid lubasin endale, et jõuan teisipäev ikka kooli. See lubadus jäigi täitmata. Magasin sisse = magasin välja :D


Teisipäev oli jälle päev, kus tegin seda mis tahtsin. Magasin hästi kaua. Üles tõustes täiendasin veidike blogi ja lugesin internetiturunduse kohta. Ikka hirmus põnev värk on see. :D
www.buzzerbeater.com (online korvpalli stimulaator) võitsin oma liiga liidrit ja see andis mulle väga head võimalused säilitada koht play-offides. Jipikajee ! :)

Öösel läksin oma lolli aruga kell 22 kossu mängima oma kooli vanasse saali. Mängimist õigupoolest eriti seal ei olnud, rohkem soikumine, aga ikka suutsin silma paista oma olematu visketabavusega. Kõige krooniks suutsin väänata ka ära oma hüppeliigest, seda õnneks kergelt, aga nädal aega olen oudis ikka. Huvitav selle asja puhul on see, et ma kandsin ka hüppeliigese kaitset. Ehk siis palju õnne McDavid Company'le , kes valmistas selle suurepärase jalakaitsme. :D

Peale trenni kirjutasin ühel tähtsal teemal emaili. See võttis mult koguni 2h. Millest ma kirjutasin seda saate teada tulevikus, kui hästi läheb. Stay tuned !


Kolmapäeval jälle kooli ei jõudnud. Aga pole viga. Homme ka päev. Magasin selle eest kaua ja töötasin internetmarketingi värke läbi. Käisin täna ka juuksuris, kus sai järjekordselt kõvasti nalja. :D Tegin endale klassikalise mulleti ja koolipoisi tuka. ;)

Nüüd lähen Selverisse ja vaatan, mis nad mulle seal pakuvad. :D


Muide õhtul võiks peole minna. ;)


Jeaahh !
My virtual signature


3 comments:

  1. Ma soovitaks sul selle müügisaidi pigem WordPressi peal teha. Rohkem võimalusi. Aga praegune on ka suhtkoht okei

    ReplyDelete
  2. See müügisait on täielik saast. :D

    Ei kannata kriitikat. Lihtsalt pulli pärast proovisin, et mis välja tuleb.

    Aga tänan soovituste eest siiski. ;)

    ReplyDelete
  3. jah ütleme nii et oli saast küll jah ma ei tahtnud kohe nii halvasti alguses ka öelda, sest ma mäletan, et kunagi ma tegin ka saasta :D kõik on alguses teinud :D aga läbi tegemise õpib kõige paremini nii et lase aga edasi!

    ReplyDelete