9/13/09

K2isin mina siis ka Kavadarci ooklubis

Ja mul pole t2pi2hti ka, sest olen veel ikka v66ras arvutis. Minu oma on Skopjes, aga ma olen Kavadarcis.

Niiet ooklubist siis.

Peale uue ja v2ga vinge noortekeskuse avamist l2ksime ka kohalikku nicht kluubi. Kui Eestis ja vb ka mujal ollakse harjunud, et ooklubisse minnakse tantsima v6i siis niisama l6bu otsima, siis Kavadarcis on nii, et muusika keeratakse nii valjuks, kui saab, tuled lastakse 2ra ja pannakse m6ned diskolambid p6lema ning siis tulevad inimesed. Lihtsalt seisavad valju muusika saatel keset tantsup6randat ja karjuvad 1teisele. Vahel k2ivad vetsus ka ja vb ostavad ka m6ne joogi. Aga umbes 150 inimese seas olid ainukesed tantsijad poolakas, slovakk, 2 prantsalst, meie organiatsiooni boss Dragan ja ka eestlane. See oli t6esti v2ga naljakas. EI tea, mis naudingut nad valju muusika sees karjudes saavad.
L2ksin mina siis 1 skopskot tellima ja 3 25kuni30 aastast baarmeni tulevad kohe minu juurde ja kysivad Where are you from. Muidugi vastasin, et from estonia, aga vennad olid ikka nii elevil. Kuna kavadarcis elab ainult 30 000 inimest, siis n2hti siin viimati ilmselt ylipikka valget heledamate juustega ja siniste silmadega meest II maailmas6ja p2evil. See on suht naljakas. Aga muidu on Kavadarci ilus linn. Pole midagi halba oelda. T2iesti avastamata p2rl.
Ja muidugi, makedoonia tydrukud on v2ga ilusad, v2hemalt 80% on ikka igati kenad, kuid yllataval kombel on nad nii vaoshoitud.


Lisaks pidime peale klubi minema kuhugile j2rve peale magama, aga siis langes see variant 2ra, kuna oli vihma sadanud ja sinna polnud enam v6imalik s6ita. Ok, t6esti natuke seenevihma sadas, aga ja, te makedoonlased olete v2ga naljakad m6ne koha pealt. Aga kes teab, vb oligi nii halb tee sinna. Igatahes, Dragan minu teine boss, orgunnis meile oomaja oma vanavanemate juures, kes elasid t6elises rikaste rajoonis. Suht villa oli see koht. Jah, mul on 2 ylemust ja m6lemad on Draganid.

Ok, mul on veel paar 2gedat postitust vaja kirjtuda. Teen seda 6htu poole, kui Skopje j6uan ilmselt.


Praegu pidime noortekeskust koristama, aga no, siin on k6ik nii spontaanne.


PS. Varsti kui digika saan, siis teen videosid ka.

No comments:

Post a Comment