9/26/09

Mängisin kohalikega kossu ja nägin oma silmaga, kuidas uusi Stefanovice kasvatatakse

Otsustasin täna palli minna pilduma. Seal, kus eelmine kord käisin, olid mingid vutimehed ees, kuna kossuplats on vaid 1 osa jalkaväljakust tegelt. Olin veits pettunud, kuid siis küsisin 1 vutipoisi käest, et kus ma kossu saaksin mängida ja ta juhendas mind, kuhu minna. See oli kõigest mingi 300-400 m eemal. Kohale jõudes nägin, et mingid tegelased seal mängivad. Seltskond oli järgmine: 2 isa ja 2 poega ning mingid muud tegelased. Pojad olid suht noored, mingi 13, aga vähemalt 1 neist mängis väga hästi kossu. Siis küsisin, et Can I play? ja mul lubatigi mängu sekkuda. Tegime 2-2 le. Üks isa oma pojaga ja siis mina olin pundis selle väga hea kossupoisiga. Võitsime kiirelt mingi 11-3 vms. Siis tegin selle väga hea kossupoisiga 1-1 -le ja muidugi võitsin kuna ta oli ju mulle mingi max kaelani, aga no paar kolmest suutis ta ikka nõelata, kui vabaks jätsin ta. Peale seda olin omadega suht toss juba, aga otsustasime teha veel 2-2 vastu. Mina olin nüüd teise poisiga pundis, kes oh üllatust oli blond ja vastas oli see eriti hea kossupoiss ja tema isa ja no siin ma nägin reaalselt, kuidas makedoonias kossustaare kasvatatakse. Kui poiss midagi valesti tegi, sai isa käest jalaga või siis palliga vastu pead. Ükskord isegi poiss nuttis. Aga imelik oli see, et mitte iga kord ei saanud ta karistada. Vahel ta niisama lollitas ja siis isa ei teinud midagi. Kahtlane, aga no poiss mängis oma vanuse kohta ikka hästi. Ilmselt võitisme selle mängu, kuigi lõpus kui viimase 6 punktini tegime ja kottpime juba oli, siis saime 6-2 kotti. :D

Igal juhul, endal on füüsiline vorm praegu üpris kehva. Pole ma ju pmst pool aastat midagi liigutanud ka. Kuid üllatuslikult on hüppevõime nagu täiega hea, võrreledes sellega, mis ta mul Eestis oli. Panin nende 3 mängu ajal mingi 5 korda pealt ja paar korda surusin ka mööda. ;)

Igatahes oli mõnus. Nüüd lähen pessu ja täna on mingi Valge öö festival Skopjes. Kõik muuseumid, baarid ja pubid on lahti terve öö. Suht naljakas, aga lähme kaeme perrä.

Tsauki ja tervitan kõiki! Sind ka!

No comments:

Post a Comment