9/8/09

Start juba 2 päeva pärast :)

Stardini on jäänud veel vaid 2 päeva ja ligi 10 tundi. Tahaks juba kohal olla.

Eriti põnev on asjaolu, et Makedoonia lennureis on üldse minu esimene lennureis. Stardin Tallinnast kell 9.45, siis Riiast lendan Viini ja sealt juba Skopjesse. Nõks enne 16 peaksin Skopjes olema. Väga vägev!


Täna on minu viimane öö Tartus. Pidu ei tee, olen veits väsinud, palju asju on vaja teha ja eks ma neid pidusid olen Tartus ka juba omajagu teinud. :D Pigem lähen koju, hingan kodu, heinamaa jne õhku, nagu Arno ''Kevadest'' tegi.


Igatahes, varsti hakkan tihedamini blogima ja teen ka nii, et kõik Makedooniaga seotud postitused panen eraldi teemasse ja sealt saab ainult neid lugeda. Teema nimeks tuleb ''Otseülekanne Makedooniast''.


Stay tuned!

2 comments:

  1. Mul on juba siin soe, mis sul veel Skopjes olema hakkab. Suvi aastaringi :P
    Aga head reisi igastahes, v2ga ootan su esimesi elamusi juba! ;)

    ReplyDelete
  2. Mul peaks ka seal oma 27 kraadi olema. Aga lätis ja austrias küll paha ilm.


    Eestis oli sigahea ilm. :)

    ReplyDelete