9/11/09

Kohe-kohe olen kohal

Tervitusi teile Viini lennujaamast!


Minu seiklus algas huvitavalt. Nimelt arvasin ma kogu aeg, et lennuk Tallinnast lahkub kell 9.45, aga tutkit, lahkus hoopis 8.50. Selle avastasin muidugi alles viimasel momendil ja lennujaama jõudsime isaga enam-vähem viimasel sekundil. Kui oleks paar minutiyt hiljem jõudud, oleksingi sama targalt koju tagasi sõitnud ja asjade edasist kulgu ootama jäänud. Ärkasin 40 min enne check inni lõppemist. Suured tänud Epule, et ta mulle hommikul helistas ja meelde tuletas, et mul on ikka veitsa varem start. :)

Lendasin Tallinnast Riiasse, kusjuures see oli minu esimene lennureis. Start oli päris vinge. Niikui lennuk kiirendas lendas minu pea kohal olev pagasiluuk pauguga lahti. Ma olin kohe veits paanikas, aga suutsin olukorda kontrolli all hoida. Siis läks korraks pea paksuks ja ma neelatasin ning kõik oli korras taas. Lennates nägin ka Võrtsjärve. 1 pull asi oli ka see, et Dana (stjuardress) küsis minu käest, et kas ma midagi juua tahan ja ma vastasin: ''No thanks'' ja siis mõne hetke pärast oli mul apelisinimahl olemas. Ei tea, mis oleks saanud, kui ma oleksin tellinud 1 apelsinimahla. :D

Riiga jõudes tahtsin kohe süüa osta ja seda tegingi, ning kiluvargad panid oma kontole 4 latti minu raha. Ja selle eest sain ma: kalja (ooojaaa!!!), kinder bueno shoksi ja geisha shoksi). Good deal! Riias ei olnud ka tasuta wifit ja raha ma ka neile maksma ei hakkanud.

Astusin siis Riiast oma elu teise lennu peale. Algas sõit Austriasse Viini kestusega 1,45 h. Lennukis istusin kohe akna alla, sest Tallinn-Riia lennul ma seda teha ei saanud. :( Minu ees istus must mees ja kõrval mingi megabeib Lätist, kes luges mingid totakaid naisteajakirju. Kuigi ma läti keelt ei mõista, sain mõnest asjast siiski aru. Näiteks kui ta pangakaardinumbri välja otsis, tähendas see seda, et tal oli mingi artikkel, kus pangakaardi viimased numbrid ütlevad ära kogu elu saladused. Lisaks ta liitis ja lahutas seal pärast midagi (mingi küsimustele vastas ja siis arvutas). Ehk ta oli täiega igav ja ma vajusin magama. Ärkasin kuskil Slovakkia kandis ülesse. Lugesin mingit ajakirja, mida iga1 sai ja olingi juba otsaga Austrias.
Austrias paistis silma kohe korrapärasusega. Põllud nagu joonlauaga tehtud ja tuulegeneraatorid igal pool jne. Lennujaamas oli mul 15 min aega jõuda õigesse kohta, aga ma suutsin teha seda kiiremini. Nimelt 2-3 min olin õiges kohas. Hell yeah! Ööd ei oleks tahtnud küll siin veeta. :D


Oki, ma pean nüüd lennukissse minema.


Järgmine postitus juba Skopjest.


PS.

Inimeste keskmine välimus on praegu siin ootesektoris kõvasti muutunud võrreldes Riia ja Tallinna tegelastega.

Ja digikas ununes autosse. :(

No comments:

Post a Comment