9/21/09

Mida kuradit ma siis siin teen ka?

Põhimõtteliselt on mul 3 asja, millega ma tegelema pean.

1) Digitaalse noorte ajakirja www.cre-act-ive.org/libertas - veebi ehitus, haldus ja marketing. Selles suhtes on natuke jama, et ma mõne koha pealt ujun väga vastuvoolu oma organisatsioonis. Nad tahavad, et ajakiri jääks sellisel kujule nagu ta praegu on, aga mina väga seda ei poolda. Miks? Pikk jutt, mitu Wordi lehte. Aga no võiks öelda, et vanu traditsioone ja asju ei ole mõttet kunstlikult elus hoida.

2) Minu enda organisatsiooni kodulehe tegemine, haldamine ja marketing.

3) Esmaspäeviti kell 18 olete kõik oodatud internetiteadlase Annes Oru loengusse, kes õpetab, kuidas on võimalik Interneti kaudu raha teenida. Saab olema põnev väljakutse ja suht keeruline, aga no raskused ongi selleks, et neid ületada. :)


Hetkel mul rohkem töökohti pole, aga usun, et need 3 on ikka juba 1 täistöökoht ja aeg läheb siin ikka kohutavalt kiirelt. Seega, saab olema raske, aga põnev. Ja mis kõige tähtsam - ma saan oma erialal (internetiturundus, internetikaubandus) tohutult väärtuslikke kogemusi. :)


Ok. Cao.


Väike makedoonia keele tund ka:
Jas sum volunter po professija. - Mina olen ametilt vabatahtlik.

No comments:

Post a Comment