9/14/09

Kuidas Kavadarcis üks noormees minuga eesti keeles rääkima hakkas?

Jah, see on tõesti tõsi. 30 000 elanikuga Makedoonia linna Kavadarci noormees oskab eesti keelt!

Istusime seltskonnaga koridoris ja ajasime juttu, kuna kellelgi oli 45 minutit tagasi tulnud mõte kuhugi baari minna. No siin käivad asjad nii, et kui tehakse otsus, et teeme midagi muud, siis võtab umbes tund aega, et reaalselt selle tegevuseni jõuda - maniaana nagu hispaanias vist öeldakse. Aga pointi juurde tagasi. Järsku hakkas 1 noormees mulle kõva häälega karjuma: ''Mine munni! Ime lahti! Mine vittu!'' endal rõõmus nägu peas, et ta oskab eesti keelt nii hästi. See oli suht naljakas jälle. Ma naersin natuke aega ja siis tõlkisin laused ilusti korrektselt ära nii nagu nõuti: ''Go to the cock'' jne.



Loo moraal?

Eesti keel on väga populaarne keel, sest seda räägitakse isegi Makedoonia väikelinnas Kavadarcis.

6 comments:

  1. hehehe ei oodanud, et keegi oska eesti keelt .. Üllatus mulle. IGOR Kavadarci

    ReplyDelete
  2. btw, millal ja kus see juhtus? IGOR Kavadarci

    ReplyDelete
  3. See juhtus enne baari minekut. :)

    ReplyDelete
  4. Noh, roppused on vist tegelt ka esimesed asjad, mis võõras keeles selgeks õpitakse. Või siis AINUKESED asjad :)
    Mulle ka on siin mõni demonstreerinud erinevaid anatoomilisi väljendeid.
    Ja mina õppisin esimese asjana selgeks sõna "liblikas", kujutad ette. :P

    ReplyDelete
  5. jap...roppused õpitakse kähku ära:D
    aga..
    ..ma tahtsin öelda, et mul väga hea meel, et sul blogi on...iga päev loen ja mõtlen, et venna elab lahedat elu..ja ma tahan sulle külla tulla uuel aastal kunagi..

    vaata et sa iga päev blogid ja võibolla vahepeal kirjutame meie ka sulle midagi pikemalt sellest, kuis siin maal lood...

    tsauki:D

    ReplyDelete
  6. Oojaa. Blogi peab ikka olema. :)


    Homme üritan teha oma elukohast ka tutvustava video või vähemalt pilte. ;)


    Soovitan sul lisada oma nimi ka kommentaari, muidu ma ei tea kes sa oled. No ok. Praegu tean. :D Kallis õekene oled. :)

    Külla tulge muidugi, mul on siin ruumi meeletult. Suvel lausa 4 korrust. ;)

    Kuulen praegu Deppi ka hea on olla. :)

    ReplyDelete