10/15/09

Mille poolest erinevad Eesti ja Makedoonia aastaajad?

Kui Eestis on ainult kevad ja sügis, siis Makedoonias on ainult suvi ja talv.

Nimelt olen olnud juba üle kuu aja Makedoonias ja igapäev (va 1 päev) on siin olnud päevane temperatuur ca 30 kraadi. Kõnnid lühikeste riietega ringi, hoiad aknad lahti, naudid ilusat ilma. :) Kuid mis juhtus teisipäeval?

Niikui Eesti president alustas oma Makedoonia visiiti läks päevane temperatuur ca 20 kraadi madalamaks! Suht haige. Kuhu jäi sügis? Ja kas eestlased on tõesti nii külmad inimesed, et kui nad riiki tulevad, muudavad ka ilma külmaks?

Igatahes, kui mina üles ärkasin, siis tundsin, et olen külmkapis. Lisaks oli meil kuni tänase õhtuni toas 15 kraadi vms, sest linn lülitas kütte alles täna õhtust sisse. Vähemalt nüüd on toas soe, kuigi väljas on mingi paar kraadi ja vihm ning mägedes on juba lumi ka. :P


Mina ostsin endale juba jope, sest ära külmuda on ka paha idee. :)


Igal juhul, minu pikendatud suvi on siin läbi. :( Ootame märtsi nüüd.


Tervitused ja tulge külla.

Aadress on Prashka ooosum deeset i oosum, Skopje. Laske kella ja küsige Annest. Voodipesu on olemas.

No comments:

Post a Comment