10/7/09

Mille üle ma eriti uhke olen?

Et olen avanud oma isikliku ''äriblogi'', mille leiad siit. Kirjutan sinna oma mõtteid internetiturundusest. Eelkõige on mõeldud see Makedoonia inimestele. No tegelt ega ma seda niisama nalja pärast ka nüüd ei tee. Nimelt oleks väga vinge, kui minust saaks Makedoonias ülimalt tunnustatud e-turunduse ekspert. ;) Ja ma arvan, et kui ma piisavalt blogin, siis nii ka juhtub.
Praeguseks on seal blogis mul juba 3 postitust ja eriti uhke olen nendest viimase üle, sest selle ingliskeelse postituse kirjutamine võttis mult ligi 3 tundi, aga usun, et peagi ei võta mul 1 postituse kirjutamine üle 1 tunni. Lisaks on juba Makedoonia kõvimad e-turunduse ässad kursis, et üks e-turundust jagav tegelane tegutseb Skopjes. Näiteks üks siinseid targemaid vendi juba kommenteeris minu uut postitust. ;)

Lisaks chattisin oma pool tundi Makedoonia parima veebihostingu firma vennaga, kes ütles, et kui ma tahan, siis ilmselt saaks ta mind e-marketerina tööle võtta.

Mis see kõik tähendab minu jaoks?

Ma arvan, et viimane aasta aega olen tallanud ma väga õiget rada pidi ja üsna suurel kiirusel. Olen väga rahul, et olen valinud selle eriala ja arvan, et suudan e-äri valdkonnas suurt karjääri teha. Kuid palju on veel õppida, aga ma ei pelga seda, sest mulle meeldib see, mis ma teen. ;)

2 comments:

  1. Heia- heia

    Kui arvad, et kirjutad oma blogi universumiavarustesse, kus keegi seda lugeda ei märka, siis tea, et on lugejaid küll. Me isaga iga õhtu ja hommik ja vahepeal lõuna ajal arvuti juures vaatamas, et mis sa siis teed seal kodust kaugel.

    Vaatasime pilte ka. Tüdrukutel pole viga, aga see uus särk mulle väga ei meeldi;-)

    ReplyDelete
  2. Ei arva. Mul on täpselt teada, kui palju loetakse, kuskohast loetakse, kui kaua loetakse, kust lugeja tulnud on jne jne. :D Terve kaart on isegi ja kui võrust külastate, siis näen kohe selle ära. Google Analutics on asja nimi. ;)

    No tüdrukud olid tegelt veits ilusamad isegi. :D

    Aga no särgi kohta ütlen nii, et mulle see meeldib. Odav oli ka. Aga ajan nüüd natuke raha kokku ja ostan varsti jope ka ja paar uut asja. ;)

    Ok, kirjuan meili teile nüüd.

    ReplyDelete